Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:

  • Pakeisti prekę į kitą (Informuokite mus el. paštu arba telefonu, kad rezervuotumėme reikiamą dydį) NEMOKAMAI
  • Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės keitimo atveju, keičiamą prekę pristatysime nemokamai!


KAIP KEISTI PREKĘ Į KITĄ DYDĮ ARBA MODELĮ PER OMNIVA PAŠTOMATUS NEMOKAMAI?

1. Užpildykite prekių KEITIMO formą šiame puslapyje: KEITIMAS PER OMNIVA

2. Supakuokite keičiamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.

3. Norint prekę pakeistį į kitą, Omniva puslapyje, pasirinkite punktą “Noriu keisti” ir susisiekite su mumis el.paštu info@manopeda.lt arba telefonu: +37060448166, kad galėtume Jums rezervuoti keičiamą prekę. Jei Jūsų naujai išsirinkta prekė yra pigesnė, kainų skirtumą grąžinsime į mokėtojo sąskaitą po prekės keitimo.
Jei naujai išsirinkta prekė yra brangesnė, kainų skirtumą reikės apmokėti į įmonės banko sąskaitą. 

4. Jeigu abejojate dėl keičiamos prekės patariame skambinti mums ir mes jums padėsime: +37060448166 arba kreiptis el. paštu  info@manopeda.lt 

5. Keitimas tam pačiam užsakymui gali būti vykdomas tik 1 kartą, nebent susitariama su pardavėju kitaip

Svarbu! Pasimatuoti avalynę galima, tačiau labai prašome jos neištepti,nenudevėti. Avalynė turi būti grąžinta švari su visomis originaliomis etiketėmis, meišeliais, plombomis. Pakuotė turi būti neapgadinta. Siunčiant prekę grąžinimui pirkėjas atsako, kad pakuotė mus pasieks neapgadinta. ( Mes visada prekes siunčiame kartotinėse dėžutėse, todėl siųsdami atgal mums batus, siūlome naudotis ja, kad originali pakuotė išliktu neapgadinta)

KAIP GRĄŽINTI PREKĘ?

Jeigu norite tik grąžinti prekę tai turėsite padaryti savo lėšomis į žemiau nurodytą adresą:

MANO PĖDA

Taikos pr. 4A Klaipėda LT-91229 

Kontaktinis telefono numeris: +370 604 48166

Prekių grąžinimai į paštomatus ir paštą nepriimami ( Prekės būtinai turi būti pristatytos į nurodytą adresą)

Svarbu! Grąžinamos prekės turi būti be naudojimo žymių. Tai reiškia prekės turi būti su originaliomis etikėtėmis, švarios, neišpurvintos, be gyvūnų plaukų viduje, maisto likučių ir kita. Taip pat grąžinamos prekės pakuotė irgi turi būti nepažeista, todėl grąžindami prekes pasirūpinkite, kad pakuotė išliktu sveika siuntimo metu. Jeigu prekės yra grąžinamos išpurvintos, suteptos, pakuotė pažeista ar išpurvinta, tada pasiliekame teisę nepriimti grąžinimo arba išskaičiuoti iš užsakymo sumos patirtus nuostolius

Pinigų grąžinimas

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7 d.d. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės.


*Jei klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, “manopeda.lt” turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą. Pavyzdžiui, perkant prekių už 100 EUR automatiškai yra suteikiamas specialus pasiūlymas – nemokamas prekių pristatymas, tačiau, jei klientas grąžina vieną ar daugiau prekių ir likusių užsakymo prekių suma nesiekia 100 EUR, tuomet pritaikytas nemokamo pristatymo pasiūlymas yra atšaukiamas ir pristatymo kaina yra išskaičiuojama iš grąžinamos sumos.
*Siekiant, kad kiekvienas klientas galėtų pasinaudoti nemokamo keitimo paslauga, keisti prekę yra galima tik 1 kartą nemokamai. Jeigu reikės keitimo daugiau kartų, tada keitimo išlaidas turės padengti klientas.
*Atnaujinta 2024-12-23

0
    0
    Jūsų Krepšelis
    Jūsų krepšelis tusčiasGrįšti į parduotuvę
        Geriausi mūsų pasiūlymai jums!
        Geriausi mūsų pasiūlymai jums!