Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:

  • Pakeisti prekę į kitą. (NEMOKAMAI)
  • Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus. (Pristatymo išlaidos 2,5 Eur, bus išskaičiuoti iš jūsų sumokėtos sumos)

Prekės keitimo atveju, keičiamą prekę pristatysime nemokamai!

KAIP GRĄŽINTI AR KEISTI PREKĘ PER OMNIVA PAŠTOMATUS?

1. Užpildykite prekių grąžinimo formą šiame puslapyje: GRĄŽINIMAS PER OMNIVA

2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.

3. Norint prekę pakeistį į kitą, Omniva puslapyje, pasirinkite punktą “Noriu keisti” ir įrašykite batų modelį į kurį norite keisti. Jei Jūsų naujai išsirinkta prekė yra pigesnė, kainų skirtumą grąžinsime į mokėtojo sąskaitą po prekės keitimo.
Jei naujai išsirinkta prekė yra brangesnė, kainų skirtumą reikės apmokėti į įmonės banko sąskaitą (Atsiųsime jums skirtumo apmokėjimą el. paštu)

Jeigu prekes norėsite grąžinti kitu Jums patogiu būdu, tai turėsite atlikti savomis lėšomis. Tokiu atveju siuntą siųskite šiuo adresu:

MANO PĖDA

Stoties 9B, Kretinga LT-97122

Kontaktinis telefono numeris: +370 604 48166

Prekių grąžinimai į paštomatus nepriimami

*Jei klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, “manopeda.lt” turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą. Pavyzdžiui, perkant prekių už 100 EUR automatiškai yra suteikiamas specialus pasiūlymas – nemokamas prekių pristatymas, tačiau, jei klientas grąžina vieną ar daugiau prekių ir likusių užsakymo prekių suma nesiekia 100 EUR, tuomet pritaikytas nemokamo pristatymo pasiūlymas yra atšaukiamas ir pristatymo kaina yra išskaičiuojama iš grąžinamos sumos.

0
    0
    Jūsų Krepšelis
    Jūsų krepšelis tusčiasGrįšti į parduotuvę