Mes Jums suteikiame net 30 dienų prekių grąžinimo galimybę, skaičiuojant nuo užsakymo atsiėmimo dienos. Prekes galima išbandyti!
Kaip grąžinti prekę (Ne batus)?
- Parašykite mums el. paštu laisvos formos prašymą dėl prekės grąžinimo ir nurodykite priežastį
2. Supakuokite grąžinamą prekę ir kartu pridėkite savo užsakymo numerį ar vardą pavardę, viską tvarkingai užklijuokite.
Grąžinamus produktus tinkamai supakuokite ir įdėkite juos kartu su savo užsakymo numeriu ar nurodytu vardu ar pavarde į kartoninę dėžę. Jei naudojate dėžę, kurioje gavote užsakytas prekes, būtinai nuimkite seną siuntėjo etiketę. Prekės pakuotę apsaugokite, kad nebūtų apgadinta.
3. Išsiųskite prekę nurodytu adresu
manopeda.lt
Stoties 9B, Kretinga LT-97122
Kontaktinis telefonas: +37067983588
Kaip grąžinti batus
- Parašykite mums el. paštu laisvos formos prašymą dėl prekės grąžinimo ir nurodykite priežastį
2. Supakuokite grąžinamą prekę ir kartu pridėkite savo užsakymo numerį ar vardą pavardę, viską tvarkingai užklijuokite.
Grąžinamus produktus tinkamai supakuokite ir įdėkite juos kartu su savo užsakymo numeriu ar nurodytu vardu ar pavarde į kartoninę dėžę. Jei naudojate dėžę, kurioje gavote užsakytas prekes, būtinai nuimkite seną siuntėjo etiketę. Prekės pakuotę apsaugokite, kad nebūtų apgadinta.
3. Siuntą nemokamai grąžinkite per DPD arba Venipak paštomatą:
Užsakymą Jums pristatė DPD kurjerių tarnyba: Po sėkmingo siuntos pristatymo gausite SMS žinutę ir el. laišką su grąžinimui paštomate skirtu PIN kodu. (Jeigu pin kodo negavote parašykite mums el. paštu) Su paruošta siunta vykite prie Jums patogiausio DPD paštomato. Atvykę prie jo, suveskite siuntos PIN kodą ir paštomatas atspausdins siuntos lipduką. DPD paštomatų sąrašą rasite čia.
Užsakymą Jums pristatė Venipak kurjerių tarnyba: Tada susisiekite su mumis el. paštu mes jums suteiksime venipak etiketę arba barkodą. Venipak paštomatų sąrašą rasite čia.
Žingsniai prie DPD paštomato:daugiau
- 1. Atvykus prie paštomato palieskite ekraną ir pasirinkite „Siųsti siuntą“.
- 2. Tuomet ekrane pasirinkite „Turiu PIN arba QR kodą“ ir įveskite turimą 6 skaitmenų PIN kodą arba nuskenuokite QR kodą.
- 3. Peržiūrėkite ekrane pasirodžiusią siuntimo informaciją ir ją patvirtinkite paspausdami mygtuką „Tęsti“.
- 4. Paštomatas atspausdins siuntos lipduką. Jį tvirtai užklijuokite ant didžiausio pakuotės paviršiaus.
- 5. Nuskenuokite brūkšninį kodą, kuris yra ant siuntos lipduko ir ekrane pasirinkite pakuotės dydį.
- 6. Atsidarius paštomato durelėms įdėkite siuntą į skyrelį, uždarykite dureles ir ekrane paspauskite „Tęsti“.
- 7. Paskutiniame žingsnyje pasirinkite ar norite gauti kvitą.
Svarbu! Į paštomato skyrelį turite dėti pakuotę tik su užklijuotu siuntos lipduku.
Kas vyksta po prekės išsiuntimo?
Visos Venipak ir DPD Lietuva terminale gautos grąžinamos siuntos yra surenkamos ir vežamos atgal į mūsų sandėlį
Siuntinio patikrinimas – gavę Jūsų siuntą, patikrinsime ją . Sėkmingai patikrinus užsakymą, iš mūsų gausite pranešimą užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinti negalima sugadintų ar dėvėtų prekių. Prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis. Išsamią informaciją galite rasti parduotuvės Taisyklėse.
Pinigų grąžinimą gausite per 3-5 darbo dienas nuo sėkmingo grąžinimo patvirtinimo. Išimtiniais atvejais pinigų grąžinimo laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų. Lėšas grąžiname tokiu pačiu būdu, kuriuo buvo apmokėtas Jūsų užsakymas. Apmokėjimo atveju:
- – Mokėdami per el. bankininkyste – pinigus gausite per tą pačią sistemą į tą patį banką iš kurio mokėjote;
- – Banko pavedimu arba grynaisiais pinigais – pinigai bus pervesti į jūsų nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.
Pirkimo dokumento taisymas – pataisytą sąskaitą arba sąskaitą-faktūrą gausite el.paštu.