Nesėkmingas pirkinys, netinkamas dydis?

Mes Jums suteikiame net 30 dienų prekių grąžinimo galimybę, skaičiuojant nuo užsakymo pristatymo dienos.

Grąžinimas per DPD ar Venipak paštomatus yra nemokamas! Jeigu rinkotės pristatymą per kurjerį, prekės grąžinimas per kurjerį jums bus nemokamas taip pat!

Kaip grąžinti prekę?

1. Įdėkite grąžinimą siuntą į originalią pakuotę / dėžę, viską tvarkingai užklijuokite.

Grąžinamus produktus tinkamai supakuokite į kartoninę dėžę. Jei naudojate dėžę, kurioje gavote užsakytas prekes, būtinai nuimkite seną siuntėjo etiketę. Prekės pakuotę apsaugokite, kad nebūtų apgadinta ir nesimatytu siuntimo metu.

2. Siuntą nemokamai grąžinkite per DPD arba Venipak paštomatą:

Užsakymą Jums pristatė DPD kurjerių tarnyba: Ant paruoštos siuntos priklijuokite gautą grąžinimo etiketę (Grąžinimo etiketė yra įdedama į siuntą, jeigu jos neradote, tada kreipkitės nurodytais kontaktais). Su paruošta siunta vykite prie Jums patogiausio DPD paštomato. Atvykę prie jo, nuskenuokite grąžinimo etiketės barkodą ir įdėkite į pasirinktą skyrelį. DPD paštomatų sąrašą rasite čia.

Užsakymą Jums pristatė Venipak kurjerių tarnyba: Ant paruoštos siuntos priklijuokite gautą grąžinimo etiketę (Grąžinimo etiketė yra įdedama į siuntą, jeigu jos neradote, tada kreipkitės nurodytais kontaktais) ir įdėkite siuntą į artimiausią Venipak paštomatą. Venipak paštomatų sąrašą rasite čia. Jeigu norite, kad siuntą paimtu Venipak kurjeris iš jūsų adreso, tada skambinkite šiuo numeriu 8 700 55221 ir padiktuokite savo siuntos numerį

3. Jeigu prekes norėsite grąžinti kitu Jums patogiu būdu, tai turėsite atlikti savomis lėšomis. Tokiu atveju siuntą siųskite šiuo adresu:

MANO PĖDA
S. Daukanto g. 27 Klaipėda LT-92231

Žingsniai prie DPD paštomato:

  1. 1. Atvykus prie paštomato palieskite ekraną ir pasirinkite „Siųsti siuntą“.
  2. 2. Tuomet ekrane pasirinkite „Turiu suntios lipduką“ .
  3. 5. Nuskenuokite brūkšninį kodą, kuris yra ant siuntos lipduko ir ekrane pasirinkite pakuotės dydį.
  4. 6. Atsidarius paštomato durelėms įdėkite siuntą į skyrelį, uždarykite dureles ir ekrane paspauskite „Tęsti“.
  5. 7. Paskutiniame žingsnyje pasirinkite ar norite gauti kvitą.

Svarbu! Į paštomato skyrelį turite dėti pakuotę tik su užklijuotu siuntos lipduku.

Kas vyksta po prekės išsiuntimo?

Visos Venipak ir DPD Lietuva terminale gautos grąžinamos siuntos yra surenkamos ir vežamos atgal į MANO PĖDA. sandėlį

Siuntinio patikrinimas – gavę Jūsų siuntą, patikrinsime ją ar atitinką grąžinimo reikalavimus. Sėkmingai patikrinus užsakymą, iš mūsų gausite pranešimą užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinti negalima sugadintų ar dėvėtų prekių (Matuotis ar pabandyti vaikščioti su avalynę galima tik viduje, prekės turi neprarasti savo prekinės išvaizdos). Prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis. Išsamią informaciją galite rasti parduotuvės Taisyklėse.

Pinigų grąžinimą gausite per 3-5 darbo dienas nuo sėkmingo grąžinimo patvirtinimo. Išimtiniais atvejais pinigų grąžinimo laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų. Lėšas grąžiname tokiu pačiu būdu, kuriuo buvo apmokėtas Jūsų užsakymas. Apmokėjimo atveju:

  • – Jeigu mokėjote per el. bankininkyste – pinigus gausite į tą pačią sąskaitą iš kurios mokėjote;
  • – Jeigu mokėjote grynaisiais pinigais arba kortele pristatymo metu – pinigai bus pervesti į grąžinimo formoje nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.

Pirkimo dokumento taisymas – pataisytą sąskaitą arba sąskaitą-faktūrą gausite el.paštu.

*Ši grąžinimo informacija yra taikoma tik avalynėi. Kitoms prekėms yra taikomas 30 dienų prekės grąžinimo terminas nuo pristatymo. Prekės grąžinimo išlaidas padengia pats pirkėjas jeigu tai yra ne avalynė.

0
    0
    Jūsų Krepšelis
    Jūsų krepšelis tusčiasGrįšti į parduotuvę