PASIKEISTI/GRĄŽINTI Avalyne galite per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
KAIP KEISTI PREKĘ Į KITĄ DYDĮ ARBA MODELĮ PER OMNIVA PAŠTOMATUS NEMOKAMAI?
1. Užpildykite prekių KEITIMO formą šiame puslapyje: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/mano-peda
2. Užpildžius formą, gausite grąžinimo kodą el. paštu ir sms žinute. Supakuokite keičiamą prekę ir įdėkite į bet kurį jums patogiausią Omniva paštomatą.
3. Norint prekę pakeistį į kitą, Omniva puslapyje, pasirinkite punktą “Noriu keisti” ir susisiekite su mumis el.paštu info@manopeda.lt arba telefonu: +37060448166, kad galėtume Jums rezervuoti keičiamą prekę. Jei Jūsų naujai išsirinkta prekė yra pigesnė, kainų skirtumą grąžinsime į mokėtojo sąskaitą po prekės keitimo.
Jei naujai išsirinkta prekė yra brangesnė, kainų skirtumą reikės apmokėti į įmonės banko sąskaitą.
4. Jeigu abejojate dėl keičiamos prekės patariame skambinti mums ir mes jums padėsime: +37060448166 arba kreiptis el. paštu info@manopeda.lt
Svarbu! Pasimatuoti avalynę galima, tačiau labai prašome jos neištepti,nenudevėti. Avalynė turi būti grąžinta švari su visomis originaliomis etiketėmis, meišeliais, plombomis. Pakuotė turi būti neapgadinta. Siunčiant prekę grąžinimui pirkėjas atsako, kad pakuotė mus pasieks neapgadinta. ( Mes visada prekes siunčiame kartotinėse dėžutėse, todėl siųsdami atgal mums batus, siūlome naudotis ja, kad originali pakuotė išliktu neapgadinta)
KAIP GRĄŽINTI AVALYNĘ PER OMNIVA PAŠTOMATUS (grąžinimo išlaidos 3 Eur) ?
1. Užpildykite prekių grąžinimo formą šiame puslapyje: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/mano-peda
2. Užpildžius formą, gausite grąžinimo kodą el. paštu ir sms žinute. Supakuokite keičiamą prekę ir įdėkite į bet kurį jums patogiausią Omniva paštomatą.
3. Grąžinus prekes per Omnivą paštomatą iš jūsų sumokėtos sumos bus nuskaičiuotos grąžinimo išlaidos 3 Eur
Svarbu! Labai tikimės supratimo, todėl labai prašome matuojantis avalynės neištepti,nenudevėti jos. Avalynė turi būti grąžinta švari su visomis originaliomis etiketėmis, meišeliais, plombomis. Pakuotė turi būti neapgadinta. Siunčiant prekę grąžinimui pirkėjas atsako, kad pakuotė mus pasieks neapgadinta. ( Mes visada prekes siunčiame kartotinėse dėžutėse, todėl siųsdami atgal mums batus, siūlome naudotis ja, kad originali pakuotė išliktu neapgadinta)
KAIP GRĄŽINTI KITAS PREKES PER 14 DIENŲ NUO PREKĖS GAVIMO (NE BATUS)?
Jeigu norite tik grąžinti kitas prekes išskyrus avalynę, tai turėsite padaryti savo lėšomis į žemiau nurodytą adresą:
MANO PĖDA
Taikos pr. 4A Klaipėda LT-91229
Kontaktinis telefono numeris: +370 604 48166
Svarbu! Grąžinamos prekės turi būti be naudojimo žymių. Tai reiškia prekės turi būti su originaliomis etikėtėmis, švarios, neišpurvintos, be gyvūnų plaukų viduje, maisto likučių ir kita. Taip pat grąžinamos prekės pakuotė irgi turi būti nepažeista, todėl grąžindami prekes pasirūpinkite, kad pakuotė išliktu sveika siuntimo metu. Jeigu prekės yra grąžinamos išpurvintos, suteptos, pakuotė pažeista ar išpurvinta, tada pasiliekame teisę nepriimti grąžinimo arba išskaičiuoti iš užsakymo sumos patirtus nuostolius
Pinigų grąžinimas
Siuntos patikrinimas
Kai grąžinamas produktas pasieks mus, patikrinsime, ar jis sutampa su produktu, nurodytu Jūsų internetinėje grąžinimo formoje be ar atitika mūsų grąžinimo taisykles. Kai grąžinimas bus patvirtintas, gausite iš mūsų informaciją Jūsų nurodytu el. pašto adresu. Atlikti tai turime per 14 dienų, tačiau paprastai šis procesas užtrunka gerokai trumpiau.
Lėšų grąžinimas
Sumokėtos lėšos bus grąžintos tokiu pačiu būdu, kuriuo užsakymas buvo apmokėtas arba į jūsų nurodytą sąskaitą grąžinimo formoje. Lėšos per 14 dienų nuo grąžinimo patvirtinimo dienos bus pervestos į grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės.
*Jei klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, “manopeda.lt” turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą. Pavyzdžiui, perkant prekių už 100 EUR automatiškai yra suteikiamas specialus pasiūlymas – nemokamas prekių pristatymas, tačiau, jei klientas grąžina vieną ar daugiau prekių ir likusių užsakymo prekių suma nesiekia 100 EUR, tuomet pritaikytas nemokamo pristatymo pasiūlymas yra atšaukiamas ir pristatymo kaina yra išskaičiuojama iš grąžinamos sumos.
*Atnaujinta 2025-01-24